Dopravní podnik Ostrava otevřel nové zákaznické centrum se samoobslužnou zónou
Lidé v Ostravě si ode dneška můžou koupit jízdní doklady sami v automatu. Dopravní podnik Ostrava (DPO) v centru města otevřel nové bezkontaktní zákaznické centrum.
Cestující si tam v kioscích budou moct koupit všechny typy jízdenek. Podle mluvčí podniku Terezy Šnoblové je to první bezobslužná pobočka pro MHD v Česku. Přesto bude na místě připravený i podpůrný tým.
„Specialistky prodeje budou pomáhat zákazníkům vyřídit požadavky tak, aby to příště zvládl zákazník samostatně z pohodlí svého domova nebo na jízdenkomatu,“ dodává mluvčí.
„Z našich dat vyplývá, že s většinou požadavků by zákazníci na prodejnu vůbec chodit nemuseli, jdou vyřídit on-line, ať už na webu www.dpo.cz/eshop nebo v mobilní aplikaci MojeDPO, kde jsme nedávno uvedli novinku ODISka v mobilu,“ řekl generální ředitel DPO Daniel Morys.
Dopravní podnik myslel i na ty, kterým tento typ prodeje nevyhovuje. „Takoví zákazníci budou obslouženi postaru na přepážkách, ovšem bez časového presu lidí čekajících ve frontě,“ dodal Morys.
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Jaké odměny rozdali ministři první rok u moci? Černochová překročila půl milionu, Bartoš šetřil
-
Co čeká hnutí ANO? Stojí na rozcestí, může si vybrat obrat doprava, štěpení nebo utužení kolem Babiše
-
Příbuzní čekají u sutin. Je to emotivní a tragické, popisuje z Turecka reportér
-
Poradce premiéra: Rozpočet potřebuje ozdravnou kúru. Může dojít k úpravě valorizace penzí