Dopravní podnik Ostrava otevřel nové zákaznické centrum se samoobslužnou zónou

4. listopad 2022 13:07

Lidé v Ostravě si ode dneška můžou koupit jízdní doklady sami v automatu. Dopravní podnik Ostrava (DPO) v centru města otevřel nové bezkontaktní zákaznické centrum.

Cestující si tam v kioscích budou moct koupit všechny typy jízdenek. Podle mluvčí podniku Terezy Šnoblové je to první bezobslužná pobočka pro MHD v Česku. Přesto bude na místě připravený i podpůrný tým.

„Specialistky prodeje budou pomáhat zákazníkům vyřídit požadavky tak, aby to příště zvládl zákazník samostatně z pohodlí svého domova nebo na jízdenkomatu,“ dodává mluvčí.

Nové zákaznické centrum DPO

„Z našich dat vyplývá, že s většinou požadavků by zákazníci na prodejnu vůbec chodit nemuseli, jdou vyřídit on-line, ať už na webu www.dpo.cz/eshop nebo v mobilní aplikaci MojeDPO, kde jsme nedávno uvedli novinku ODISka v mobilu,“ řekl generální ředitel DPO Daniel Morys.

Dopravní podnik myslel i na ty, kterým tento typ prodeje nevyhovuje. „Takoví zákazníci budou obslouženi postaru na přepážkách, ovšem bez časového presu lidí čekajících ve frontě,“ dodal Morys.

autoři: Petr Dušek , tif
Spustit audio