Dopravní podnik Ostrava otevřel nové zákaznické centrum se samoobslužnou zónou
Lidé v Ostravě si ode dneška můžou koupit jízdní doklady sami v automatu. Dopravní podnik Ostrava (DPO) v centru města otevřel nové bezkontaktní zákaznické centrum.
Cestující si tam v kioscích budou moct koupit všechny typy jízdenek. Podle mluvčí podniku Terezy Šnoblové je to první bezobslužná pobočka pro MHD v Česku. Přesto bude na místě připravený i podpůrný tým.
„Specialistky prodeje budou pomáhat zákazníkům vyřídit požadavky tak, aby to příště zvládl zákazník samostatně z pohodlí svého domova nebo na jízdenkomatu,“ dodává mluvčí.
„Z našich dat vyplývá, že s většinou požadavků by zákazníci na prodejnu vůbec chodit nemuseli, jdou vyřídit on-line, ať už na webu www.dpo.cz/eshop nebo v mobilní aplikaci MojeDPO, kde jsme nedávno uvedli novinku ODISka v mobilu,“ řekl generální ředitel DPO Daniel Morys.
Dopravní podnik myslel i na ty, kterým tento typ prodeje nevyhovuje. „Takoví zákazníci budou obslouženi postaru na přepážkách, ovšem bez časového presu lidí čekajících ve frontě,“ dodal Morys.
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Předseda středočeských zastupitelů ODS se propadl kandidátkou. ‚Není to kvůli střetu zájmů,‘ tvrdí Kupka
-
‚Podle mne odveta bude,‘ míní analytička Irena Kalhousová. Izrael ji ale musí dobře nakalibrovat
-
V Česku hledáte jakoukoliv práci co nejdřív, v Dánsku tu nejlepší a pomůžou vám s tím, srovnává sociolog
-
‚Musíme se připravit.‘ Rusko může mít za pět let prostředky k útoku na NATO, řekl německý generál