Prodejci na předváděcích akcích mají nový trik na zákazníky
20. srpen 2012
Prodejci vymysleli nový způsob, jak vylákat peníze od zákazníků na takzvaných předváděcích akcích. I když zákon teď spotřebitele mnohem více chrání a kupní smlouvy je možné lépe vypovědět, prodejci se nové legislativě okamžitě přizpůsobili.
Nový Občanský zákoník připouští podstatnou výjimku. Pokud prodejce a zákazník uzavřou smlouvu o opravě nebo údržbě zboží například doma u zákazníka na jeho žádost, ocitá se kupující v pasti znova.
Prodejci často právě tuto smlouvu předkládají zákazníkům hned na předváděcí akci a účtují za ni mnohem více peněz než za zboží samotné. Cílem je zbavit zákazníka práva od prodeje odstoupit, až si všechno v klidu rozmyslí.
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Varování před ruským imperialismem a moskevským režimem. Lipavský zkusil zapůsobit na Maďary
-
O mistrovi hokejové extraligy rozhodne sedmý zápas, Třinec mečbol Pardubic odvrátil výhrou 4:1
-
Žádný trénink, práce na zahradě a úsměv. 82letý španělský penzista uběhl za šest dnů 410 kilometrů
-
Žáček: Byli jsme rozpolceni, zda zřídit komisi pro vyšetřování střelby na fakultě. Zvítězila důvěra