Prodejci na předváděcích akcích mají nový trik na zákazníky
20. srpen 2012
Prodejci vymysleli nový způsob, jak vylákat peníze od zákazníků na takzvaných předváděcích akcích. I když zákon teď spotřebitele mnohem více chrání a kupní smlouvy je možné lépe vypovědět, prodejci se nové legislativě okamžitě přizpůsobili.
Nový Občanský zákoník připouští podstatnou výjimku. Pokud prodejce a zákazník uzavřou smlouvu o opravě nebo údržbě zboží například doma u zákazníka na jeho žádost, ocitá se kupující v pasti znova.
Prodejci často právě tuto smlouvu předkládají zákazníkům hned na předváděcí akci a účtují za ni mnohem více peněz než za zboží samotné. Cílem je zbavit zákazníka práva od prodeje odstoupit, až si všechno v klidu rozmyslí.
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Stoupenci: Léčitel slíbil, že ji nechá zhubnout. ‚Byla jsem fakt živá kostra,‘ vzpomíná bývalá klientka
-
Pohádka, která se stala skutečností. Na oslavy se moc těším, hlásí mistr světa Dostál
-
OBRAZEM: Mistři světa. Čeští hokejisté vybojovali na domácím šampionátu zlato, slaví se v celé zemi
-
Obránce Kempný po finále: Na tohle nikdy nezapomenu, jsem hrdý na to, co jsme tu vytvořili